15 maja

Gotujemy i testujemy!

Witajcie!

Zdaję sobie sprawę z tego, że w "polskich internetach" jest mnóstwo blogów kulinarnych - mniej lub bardziej czerpiących informacje z innych blogów czy książek kucharskich. Moim celem jest udostępnienie przepisów przede wszystkim sprawdzonych przeze mnie, modyfikowanych, dostosowywanych do upodobań i smaków moich i moich Najbliższych, a także przepisy, do realizowania których wykorzystywać będę produkty, które otrzymałam do przetestowania. Bo jak lepiej coś wypróbować, niż smakując to? :-)Pewnie zastanawiacie się o co mi chodzi pisząc o produktach, które otrzymałam do testowania. Już wyjaśniam: należę do Społeczności Streetcom od 2009 roku, i od 2 miesięcy do Talk Marketingu. Dzięki nim mam możliwość testowania różnorodnych produktów zupełnie za darmo (więcej informacji znajdziecie na blogu:http://przetestujmytorazem.blogspot.com/ - Zapraszam serdecznie!). Znajdą się tu również opisy produktów, które gdzieś wygrałam czy zdobyłam w inny sposób ;-)Mam nadzieję, że moje smaki przypadną Wam do gustu i, że chętnie z nich skorzystacie!Gotowanie i pieczenie jest piękne! A najcudowniejszym podziękowaniem za to są uśmiechy i zadowolone brzuchy osób dla których przygotowuje się swoje dania.Smacznego, zatem! :-)
Copyright © Kuchnia pełna serca... , Blogger